За нас

За нас

Тимбарк България е основана през 2005г., след придобиването на марката сокове Queen’s от Maspex Wadowice Group, която е една от най-големите компании в сектора на хранително-вкусовата промишленост в Централна и Източна Европа. 

Основна роля в стратегията на компанията играе една от най-популярните марки в сегмента на соковете в България – Queen’s. Основана през 1996г., обичана и търсена от голям брой потребители, което е безспорен показател за огромния ѝ потенциал, който продължава да се разгръща и до днес, благодарение на усилената работа на търговския и маркетинговия отдел, заедно с непрекъснатото усъвършенстване и променяне на съществуващите продукти, за да отговарят на съвременните изисквания и вкус на потребителите. Успехът на Queen’s преминава границите на България и вече може да се намери в големите магазини в Европа и Северна Америка.

Постоянно подобряваме и усъвършенстваме марката Queen’s

Като създаваме най-уникалните продукти за българския пазар.

Нашите продукти не съдържат изкуствени подсладители, оцветители или консерванти. Неустоимите плодови вкусове са в резултат на внимателно подбрани узрели, сочни плодове, осигурени от най-добрите и надеждни доставчици, които отговарят на нашите високи изисквания за качество.

Портфолиото на Тимбарк се простира в четири сектора:

  • сокове, нектари и напитки,
  • разтворими продукти,
  • енергийни напитки,
  • натурална минерална вода

Водещи марки в продуктовата гама са Queen’s, Tedi, Ciao, La festa, Coffeeta, Ekland, Tiger и вече натурална минерална вода Велинград.

За успешното развитие на компанията се използва целият опит и познания на Maspex Wadowice Group, Полша. Продуктите на Maspex Wadowice Group се продават в над 50 държави по целия свят. Фирмата има партньори в Европейския съюз и в Европа, в САЩ, в Канада, в Близкия и Далечния Изток. Продуктите на компанията могат да бъдат намерени в най-големите търговски вериги.

Сертификати за качество

Тимбарк България дава приоритет на дейностите, ориентирани към високо качество, постоянно инвестира в придобиване и реализиране на нови технологии. Модерното оборудване и съоръжения позволяват поддържане високо качеството на международно ниво. Продуктите, с които Тимбарк България оперира са съгласно сертификат IFS Food version 6, April 2014.

 

Стойности на марката

  • Високо качество,
  • Здравословност, оптимизъм
  • Сближаване, познанства

Предимства:

  • Естествен и здравословен начин на живот,
  • Страхотен вкус на плодовете,
  • Щастие от качествени продукти.

Устойчивост

Queen’s обича живота!

Научи повече:  за нашите капачки и за нашите картонени кутии

История

Плодово начало
Ставаме по-силни!
Сливане
Нова линия
Линия PET бутилки
“Аз знам какво пия”
Queen`s Disney
Queen’s Lifestyle
NFC Queen’s сок
VITAmini
Lifestyle 500 ml
Queen’s лимонади
1996

1 юни 1996 г., когато заводът поставя началото на производството с една комплексна инсталация с капацитет 5 500 л/час. Първоначално соковете са достъпни само в еднолитрова картонена кутия. Заводът е разположен в с. Казачево, в близост до гр. Ловеч и разполага с обща застроена площ от 50 декара.

1999

1999 г. – закупена втора линия с помощта, на която възможностите на завода достигат 13 000 л/час, а Queen’s се превръща в най-добрата марка сокове на българския пазар.

2005

2005 г. – Тимбарк България придобива една от най-ценените от потребителите марки сокове на пазара Queen’s.

2005

2005 г. През март започва работа новата производствена линия за пълнене на стъклени бутилки. На пазара се появява съвременната 250 ml стъклена бутилка с оригинален цялостен етикет върху нея. По това време бутилката Queen’s е най-популярната бутилка за еднократна употреба на българския пазар.

2006

2006 – стартира и новата линия за PET бутилки. Компанията постоянно инвестира в нови технологии и развитието на продуктите си.

2014

2014 – на марката е поставено посланието “Аз знам какво пия” – отговорно и силно, то е синоним на това, зад което стои Queen’s, а именно качествени продукти без консерванти.

2014

2014 – ново поколение сокове за деца на Queen`s – „Queen`s Disney“.

2016

2016 – модерната стъклена бутилка Queen’s Lifestyle се появява на българския пазар.

2018

2018 – Queen’s лансира NFC. Първият Queen’s сок, който не е от концентрат или това е директно изцеден сок.

2019

2019 – Queen’s лансира VITAmini – морковени нектари с посланието „Разкрий естествената красота на кожата си“, в разфасовки 1 L и 300 ml.

2019

2019 – Любимите на тийнейджърите вкусове от Lifestyle бутилката вече и в по-голяма 500 ml РЕТ удобна on-the-go опаковка

2021

2021 – Queen’s лансира първите си лимонади. Негазирани, без консерванти, без подсладители, без регулатор на киселинността.

1996
1999
2005
2005
2006
2014
2014
2016
2018
2019
2019
2021